iscrizioni aperte 2017La prova di ammissione per tutti coloro che (previa compilazione del modulo di preiscrizione on-line) fossero interessati ad iscriversi alla FSC a partire dal secondo semestre dell'anno accademico 2017/2018, si svolgerà presso la nostra sede 5 febbraio 2018 alle ore 9.

La prova d’ammissione prevede un test di cultura generale e un colloquio con i docenti. L’elenco dei documenti necessari per l’ammissione si trova sulla pagina dell’iscrizione del sito FSC. Le lezioni del primo semestre inizieranno mercoledì 14 febbraio 2018 alle ore 8.45 per i soli candidati ammessi.

ENGLISH:

Admissions to the FSC for the second semester of the academic year 2017-2018

The Faculty of the Sciences of Social Communication (FSC) at the Salesian Pontifical University (UPS) will conduct an admission test for all who are interested in enrolling from the second semester of the academic year 2017/2018. It will be held on the premises of the Faculty on Monday, 5 February 2018 at 9.00 a.m. Those interested may kindly fill the online application form.

The admission test will include a written exam of the candidate’s general knowledge and a personal interview with professors of the Faculty.

The list of documents necessary for admission are found on the iscrizione page of the FSC website.

For those who are newly admitted, lessons for the first semester begin on Wednesday 14 February 2018 at 8.45 a.m.

I agree with the Privacy e Termini di Utilizzo

(c) 2005-2018 Rome - UPS - All rights reserved | P.Iva 01091541001 | Powered by Joomla!®. Designed by: business hosting dot-COM domains Valid XHTML and CSS.